
Gemiddelde beoordeling
(9.2/10) door 51 scholen
Interactief docenten trainen bij jullie op school
Door jonge, enthousiaste trainers in één klap op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen. Tijdens een docententraining worden veel praktische tips gedeeld en wordt de kennis flink bijgespijkerd. Wat speelt er onder leerlingen? Wat zijn de uitdagingen? En hoe gaan we verschillende aspecten om? We gaan op interactieve wijze het gesprek met de docenten aan. De docenten worden daarbij uitgedaagd om kritisch te kijken naar verschillende onderwerpen, naar leerlingen, naar wat er nodig is, maar ook naar zichzelf. Uiteraard is er ruimte om specifieke uitdagingen en situaties te bespreken.

Alle thema’s als training mogelijk

Verbinding tussen kind, ouder en docent

We streven altijd naar meer teambuilding

Bruikbare tips om direct toe te passen

Altijd flexibele dagen en uren mogelijk

Docententrainingen in alle soorten en maten, voor alle soorten onderwijs
Als docent op de hoogte blijven in alle belangrijke thema’s en ontwikkelingen rondom leerlingen, lijkt een onmogelijke taak. Maar noodzakelijk is het wel. Docenten vervullen een belangrijke rol in de maatschappelijke, sociale en emotionele opvoeding van leerlingen. Gebeurtenissen buiten school kunnen een invloed hebben op het schoolklimaat, leerlingen gedragen zich op school anders dan thuis en leerlingen leren zich los van hun ouders te ontwikkelen tot volwassen personen. Met een docententraining spijkeren we de kennis bij en kijken we als team vooruit.

Kentalis Zoetermeer
Marianne (Intern Begeleider)
“De teamtraining Social Media was leuk, zeer interessant en informatief. Vanaf nu ieder schooljaar! Na de training werden lessen aangepast aan het niveau van de leerlingen”

Scholengroep Holland
Irma (Bestuurskantoor)
“Een boodschap goed overbrengen, dat kunnen ze! Wij leren en genieten keer op keer! Op onze Onderwijsdag hebben leerkrachten veel geleerd tijdens diverse workshops.”

Melanchton Bergschenhoek
Wendy (Teamleider Brugklas)
“Onze docenten zijn meegenomen in de (digitale) ontwikkeling van de leerlingen en hebben nu handvatten om op een juiste manier het gesprek met ze aan te gaan.”